kirjoittelen tässä 26. 9. 2010 klaanimme historian toisesta, mutta ensimmäisestä ei minun järjestämästäni evenistä god wars dungeoniin. tänään kohteenamme ole kri'l tsutsaroth ja tämän hienon eventin (jossa pääsin tankittamaaaaaan....) tarjosi meille klaanimme luutnantti, Uikovaa. hienoa työtä uimari, ensikertaiselle hyvin vaikea event organisoida. ihailtavaa aloitekykyä (ja oma aloitteisuutta ofc....). bosseja saimme alas mukavat 22+ ennen kuin parvi iso levelisiä N00BEJA laskeutui kiusaksemme, nenä niin korkealla ettei ihmekään etteivät huomanneetkaan pienenksi vajunutta klaaniamme jossa olivat tällöin mukana uskollinen tankkimme (-nne...) minä sekä myös uikovaa, kid ja jonde. lyhyen neuvottelun jälkeen päätimme telettää ja julistaa tämän hienon eventin loppuneeksi.
Viime kerran shard splitistäkin pistimme paremmaksi saamalla jos jonkinlaisia hyviä droppeja, ratatalle 160k, jondelle 300k, minulle 180. sekä kaksi klaanistamme sai 300 adamant p++ arrowia joilla on hintaa jo lähemmäs 500k. mukavana yllätyksenä myös steam battlestaff split, josta kaikille tule suurinpiirtein 55,552 gp. itselleni suurinta iloa tuotti se että vaikka failasinkin tank 2 kertaa, kenellekään ei koitunut tästä harmia.. pahoitteluni vielä uikovaa ja jonde että petin teidät... mutta mikä parasta, sain omalta osalta suoritettua 2x "perfect" tankkausta.
Tämä täältä eventin jälkitunnelmista. mutta niin... gj taas kerran nagkit! ja hienon eventin uimari järjestit
tällaisia lisää... älkääkä peljätkö raskaat veljet ja siskot ehdotella uusia eventtejä...kenelle tahansa klaanin tähtöselle
J O S S 93, General
Su Syys 26, 2010 6:39 pm Jonde